tisdag 11 november 2008

Armsmek


Är det så att alla har en egen "olycklig kärlek-ballad" ofta sjungen av en amerikansk man i ganska långt hår och lite skäggstubb, som vandrar på en strand? Idag hemma hos Erica spelade hon först sin som går typ: "I don't even have a car but I hope you will stay lalala". Efter det spelade jag en på skämt, eftersom jag inte gillar såna låtar (det är däremot en kompis favorit), den går ungefär: "Got my fingers burn, no when I'm thinking of tuching your hair lalala" och efter det spelade Bea ytterligare en sådan låt. Vad är grejen med dom låtarna? För mig är det inte ens musik, bara larv. Men jag ska inte dissa dem helt, är det så att någon blir hjälpt ur sin olycka av en sån låt är det ju toppen! Själv har jag Håkan för sånt.

Jag har ett band, och vi håller på att göra vår egen amerikanska kärleksballad. Den ska byggas upp som en vanlig sådan låt, men sedan ska man inse att det är en låt som handlar om en man som älskar sitt husdjur på ett..eh... på fel sätt. Vi ska även göra en "sjunga i duschen-låt" och en blues om att knyta skorna. Våran skiva blir rätt blandad hehe, när den nu blir gjord. Det är himla kul att jamma tillsammans i alla fall. Jag funderar på att börja med lite röstövningar som vi körde när jag gick i skolkören, känner att min röst har potential men att den behöver tränas upp en del.

En sak som väckte mina tankar idag är hur långt man kan gå med en vän utan att det går över en sexuell gräns? Nämligen har jag på senare tid, (läs en tid i celibat), börjat uppskatta att mysa med kompisar, kramas, klia varandra på ryggen osv. Och att smeka sådär sakta med naglarna mot underarmen. Det är ju himla mysigt och inget fel alls i själva handlinger. Men det är så oanständigt skönt. Det är fan så nära onani man kan komma utan att röra sitt könsorgan. Nästan bättre. Det känns liksom lite fel att ligga och klia/smeka varandra så, eftersom det är så skönt och liknar onani så mycket. Det är ju absolut bäst när nån annan gör det på en, men samtidigt känns det nästan som att man ber sin kompis om en sexuell tjänst. Jag tycker själv att det är helt okej att göra något så fint och mysigt för sina vänner, att ge massage, klia på ryggen eller smeka underarmen med sina naglar. Man vill ju ge sina vänner det bästa man kan ge! Däremot känns det lite konstigt att "ta emot". Vetefan vad jag tycker, mer än att det är fan bättre än både sex och choklad. Varför inte låta varandra njuta lite av livets goda? Så länge man behåller byxorna på liksom. Nästa steg blir kanske att nafsa varandra i öronen "eftersom det är så skönt"..och nästa?

Nej, jag är inte freaked out av detta, funderar bara. Idag avbröt vi "akten" faktiskt för det kändes för mycket som vi onanerade åt varandra. Måste jag skaffa en partner för att få njuta så igen, eller måste jag köpa en manshora?

Inga kommentarer: