tisdag 11 november 2008

Skär sig i handleden i solskenet för hon har redan sett Skärholmen

Här kommer ett inlägg utan bild, tråkigt va? Det beror på att jag varken har tid eller lust att tänka ut nån bra bild som skulle passa hit. Bloggeri är inte mitt yrke liksom.
Idag har varit en sån dag när jag borde blivit förföljd av någon paparazzifotograf hela dagen eftersom jag varit så jävla exemplarisk och jag vill fan att andra ska få veta det med. Men samtidigt vill jag inte ha nån jävla präktig blogg där jag bara berättar om vilket perfekt liv jag har. Roligare när man gör dåliga saker ju som andra kan hånskratta åt.

Så här får ni veta det enda misslyckade jag gjorde idag; Jag drog med mig stackars Agge ut i Skärholmen eftersom det skulle vara teater där med hela vår svenska-klass idag, Fem gånger gud. Tyvärr hade jag kollat fel på dag så vi åkte dit alldeles i onödan haha! Typiskt mig!

Eller inte. Jag är typiskt fucking bra för idag har jag skrivit två uppsatser i engelska samt läst en viktig text. Jag har promenerat i naturen i flera timmar. Jag gick förbi en brottplats och försökte sälja bilder till media. Jag hämtade ut min lön. Jag mötte flera kompisar. Jag planerade en storslagen grej som ni får veta om på lördag. Jag vågade äntligen kolla mitt saldo och insåg att det faktiskt inte var övertrasserat. Jag åt bra. Jag gick ut på krogen utan att själv dricka. Osv. Jag är fucking bäst och min bästhet tar mig ändå till Skärholmen och tillbaks!

Inga kommentarer: