lördag 15 november 2008

I dag är jag ledsen och har egentligen ingen alls lust att blogga. Men jag känner samtidigt att det är jävligt dumt att censurera bort ledsenhet ifrån bloggen. Jag vill inte framstå som att jag är en perfekt och lycklig människa som det alltid går bra för i livet. För det är jag inte. Just nu går det lite dåligt, inte just för mig men för folk som står mig nära, och det smittar såklart av sig väldigt mycket på mitt humör också. Dessutom har jag fått veta saker som jag inte vet om jag ska berätta för andra eller inte. Dilemma.

Eftersom jag intee är på topp idag så är jag hemma denna lördagkväll, har ätit godis och chips och nu ska jag läsa Rocky. Känns rätt sjukt att jag bara supit en gång denhär veckan jämfört med 3-4, men det känns somm ett steg i väldigt rätt riktning: ) Hade tänkt plugga idag men jag tror inte jag är i rätt humör att göra något som jag hatar så mycket. Ikväll ska jag mysa. Igår däremot var en väldigt fin dag! Jag och B tittade på Astrid Lindgren-filmer hemma hos mig på dagen. Astrid Lindgen är en av de största idolerna i mitt liv, hennes böcker och filmer är stor lycka. Känslan av allt bra här i livet liksom. Ni förstår säkert, även om ni inte är fan av Astrid så finns det säkert någonting annat ni blir lyckliga av.

Vi hade även överraskningsfest för Agge i går inför hans Berlinvistelse. Så klart vemdigt att han åker, men det var väldigt mysigt att överraska honom. Vi var typ 15 pers som lurade honom: ) Tror han blev väldigt glad, och då har man fan lyckats lite, om man gör någon väldigt glad! Det är det som gör mig allra gladast, när jag får andra att bli glada. Men idag får gärna någon göra mig glad.

Puss.

Inga kommentarer: